Nauda Jums

PATIRTIS

Patirtis. Komanda visada pasižymi didesne kompetencija, žinių kiekiu ir patirtimi nei vienas asmuo. Tik darbas komandoje užtikrina didesnį veiklos efektyvumą, o tai ypač svarbu, kadangi nuolatos keičiasi Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatos. Mūsų darbuotojai turi 10 – 27 metų sėkmingos apskaitos tvarkymo patirties, yra kvalifikuoti, puikiai išmano savo darbą, todėl atlieka jį greitai ir be klaidų. Didelį dėmesį skiriame darbuotojų kvalifikacijos kėlimui, nuolatos keliame jų kvalifikaciją ir giliname žinias įvairiuose seminaruose bei kursuose.

 

MŪSŲ ATSAKOMYBĖ

Mūsų atsakomybė. Draudimas. Tvarkydami Jūsų buhalterinę apskaitą, prisiimame pilną atsakomybę už savo darbą – tiek materialinę, tiek moralinę. Atsakome už savo darbo kokybę ir įsipareigojame atlyginti kliento nuostolius, atsiradus dėl mūsų netinkamo prievolių vykdymo ar nevykdymo.

BITĖS APSKAITA veikla yra apdrausta civiliniu draudimu, todėl visa buhalterinės apskaitos tvarkymo atsakomybė tenka mums. Mes atlyginame Jums priskaičiuotas priežiūros institucijų baudas ir delspinigius, jeigu Lietuvos Respublikos įstatymų ar kitų teisės aktų pažeidimas įvyko dėl mūsų kaltės. 

 

MAŽESNI KAŠTAI

Mažesni kaštai. Mes teikiame nuolatinį aptarnavimą, taupantį Jūsų išlaidas, kadangi kvalifikuotus buhalterius nedidelėms arba vidutinėms įmonėms samdyti pagal darbo sutartis yra brangu. Svarbu ir tai, kad samdomų darbuotojų materialinė atsakomybė yra nepalyginamai mažesnė.

Bendradarbiaudami su BITĖS APSKAITA Jūs išvengiate šių išlaidų:

  • Darbo vietos įrengimo, kompiuterinės technikos, baldų, buhalterinės programos, kanceliarinių prekių, profesinės literatūros įsigijimo;
  • Socialinio draudimo įmokų;
  • Išlaidų darbuotojų mokymams, kvalifikacijos kėlimui;
  • Nėra kadrų kaitos, išlaidų darbuotojo skatinimui ir motyvacijos sistemoms;
  • Nėra atostogų, pavadavimo ligos atveju ir atostogų metu problemų;
  • Lanksti paslaugų apmokėjimo sistema, kadangi kaina priklauso nuo darbo apimties;


Mes prisiimame visą atsakomybę; atsilaisvina Jūsų patalpos, kurias užimtų buhalteriai.

 

KAINA

Mūsų paslaugų kaina nustatoma kiekvienu atveju individualiai, tačiau visada yra konkurencinga. Kaina priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio, gaunamų ir siunčiamų dokumentų skaičiaus, ilgalaikio turto kiekio, darbuotojų skaičiaus ir kt.

Ypatingai geros sąlygos siūlomos naujai įsteigtoms ar veiklą pradedančioms įmonėms.

Pasirašydami buhalterinių paslaugų teikimo sutartį su mumis, Jūs sutaupysite kelis tūkstančius litų, kadangi nereikės pirkti buhalterinės apskaitos programos ir įrenginėti buhalterio (-ės) darbo vietos.  

Tuo atveju, jei Jūsų įmonės buhalterija jau yra tvarkoma, mes padėsime sutvarkyti visus formalumus, paruošti sutarčių nutraukimo dokumentus bei užtikrinsime sėkmingą buhalterijos tvarkymo perėmimą.

Norėdami sužinoti kiek kainuotų Jūsų įmonės buhalterijos tvarkymas, susisiekite su mumis arba užpildykite užklausą. Mes pasistengsime per trumpiausią laiką atsiųsti geriausią pasiūlymą.

Mus rekomenduoja
Džiaugiuosi dirbdamas su įmone, kuri žino kaip išspręsti sudėtingiausius mano veiklos klausimus ir užbėgti įvykiams už akių.
Turite klausimų, klauskite